Pages

Tuesday, April 26, 2011

Lepak-Ing @ KLCC

 

DSC00746

KLCC…destinasi yang paling dekat dengan kawasan rumah sewa aku nie…kawasan yang sangat mudah untuk sampai dan hanya dengan naik teksi…(al-maklum lah hidup mewah kan…kawasan umah nie susah bus…so kena naik teksi lah)..

Tambang teksi ke KLCC dari rumah aku kat Desa Pandan ini adalah   RM 7.70 sahaja…(murahkan…ada sedikit berlagak nyer.. =P)

Sebenarnya takde aktiviti masa petang sabtu tue (23 April 2011).. Jadi aku pun dengan housemate aku iaitu Kak NoOr dan aZIe…keluarlah melepak kat KLCC tue sambil teman Kak NoOr shopping untuk barang2 hantaran dia…aku nie follow jer..

Sambil shopping mestilah sempat bergambarkan… Nilah antara yang sempat diambil…gambar original tanpa edit.. =)

DSC00757

DSC00763

mISs L3en a.k.a eFa wIt AzIE..

DSC00809

DSC00814

DSC00794

DSC00824

++AzIE wit kAk NoOr++

Kami memang giler gambar…gambar tue kan kenangan kitorang bersama…betoii kan??!!

Jadi nie lah antara gambar2 kami…untuk post kali nie.. (^_^)

cetusan ikhlas : L3en a.k.a eFa

2 comments:

Shukjessa said...

rajin lepak KLCC eh. Lame tak gi sane ambil gambo suasana malam =)

L3en @ eFa said...

hik3...takde la rajin sgt pun.. kdg2 jer bila bosan dok kat umah...kebetulan umah dkt dgn kLcC kan.. suker kuar mlm2 kat sana...dpt tgok suasana mlm kat kLcC...cantek kan..