Pages

Wednesday, April 13, 2011

Laptop kembali..

Alhamdulillah….setelah hampir empat kali berulang ke kedai Komputer…harapnya takde lah masalah lagi dengan laptop aku nie.. Hope semua nyer telah selesai la..

Kali nie….hampir dua jam lebih aku kat kedai komputer tue…aku check sume software sambil download software yang aku nak then terus install kat kedai tue jugak…supaya if terjadi apa-apa…aku masih kat kedai tue… Paling tak tahan nyer…sambil dok download n install tue…sempat lagi aku layan citer “Hantu Kak Limah”….hahahaha!! Memang pecah perut aku layan citer tue…walaupun dah tiga kali tengok.. Memang bole layan la..

Sambil abes citer Kak Limah aku dok download n install… Amek kau….semata-mata untuk dapatkan semula semua software yang aku ada… (^_^).

Semoga pasni aku boleh guna laptop nie dengan tenang dan baik-baik sajer.. Janganlah ada problem lagi dengan laptop nie….udah takde duit nak repair lagi..

Kos keseluruhan membaiki laptop nie adalah….

RM 250.00…

Selepas tiga kali laptop nie masuk bengkel…satu catatan sejarah dalam kamus hidup aku sejak kali pertama aku membeli laptop nie masa tahun 2007 dulu…

Alhamdulillah…

cetusan ikhlas : L3en a.k.a eFa

0 comments: