Pages

Sunday, April 10, 2011

Nak kurus….

 

Semakin hari…semakin meronta-ronta jiwa aku nie…nak kuruskan badan…nak diet… Coz bertambah macam belon dah badan aku nie..

Adddoooiiiii!!! Macam mana nie???!!! Dari berat masa mula-mula masuk U dulu (tahun 2007)…berat aku baru 60kg…

…sekarang tahun 2011….berat aku dah hampir mencecah 80kg… MAcam mana nie???!!!

Ada sesiapa nak bantu aku???!! Ada tak cara atau diet yang berkesan yang dapat bantu aku untuk menurunkan berat badan aku nie…

Help me!!!

cetusan ikhlas : L3en a.k.a eFa

2 comments:

♥ solehah ♥ said...

huwaa..sama laa..solehah pun cmtu jugak..
btw..try lah herbalife..ngee :)


*err.buat la popup window..senang nak komen.hehe :)

L3en @ eFa said...

solehah.. Hik3...dah pernah cuba ke herbalife tue??? memang okey ke?? Haa...nk wat mcm mana popup window tue?? ajar kan Leen..