Pages

Sunday, April 24, 2011

Takde idea..

Argghhh!! Aku takde idea nak design background blog aku nie…giler idea benar2 hilang nie.. Adoiii!! Macam mana bole jadi macam nie.. Aku dah ubah macam2 dah…tapi takde idea nak design.

Hmm…kebuntuan melanda bila jasad di sini tetapi hati dan minda bertebangan meracau. Kenapa jadi macam nie??!!

L3en a.k.a eFa…fokus kepada apa yang kau nak wat, kenapa nak hilang fokus pulak nie?? Apa dah jadi ngan kau nie?? Apa yang kau fikirkan nie?? Entry post pun dah lama kau tak update kan…kenapa??

Aku sendiri pun tak tahu…tapi kadang2 aku rasa aku tahu la..

…tunggu la nanti….aku mencari kembali semangat diri aku nie.. Banyak sangat anasir luar yang menganggu fikiran aku nie…asyik diuji dengan benda yang sama jer aku nie… Hmm….ni maknanya aku masih belum benar2 berjaya untuk mengatasi ujian yang diberikan kepada aku nie… Takpe…teruskan bersabar dan mencari ketenangannya serta jawapan kepada setiap ujian yang diberikan…

…mencari jawapan kepada ujian yang diberikan…

cetusan ikhlas : L3en a.k.a eFa

0 comments: