Pages

Thursday, April 14, 2011

Bila Kamu Call…

Bila Kamu call….aku suka sangat apabila Kamu mula-mua bertanyakan khabar aku then…aku terus minta maaf kepada aku kerana lama tidak hubungi aku…

Perkataan Maaf yang keluar daripada mulut Kamu itu…betul-betul membuatkan hati aku senang dan tenang sekali walapun sudah berhari-hari aku tidak mendengarkan suara Kamu dan aku memang rindukan Kamu..

Rasa marah dan tertanya-tanya….terus hilang apabila mendengarkan ucapan Maaf daripada Kamu di awal perbualan kita… Then lepas itu…Kamu akan katakan kepada aku…bahawa Kamu sentiasa ingat dan rindukan aku…walaupun terlalu sibuk dengan kerja Kamu… Kamu mohon pengertiaan daripada aku…supaya aku faham akan keadaan Kamu ketika ini.. Aku turutinya…demi hubungan ini dan demi Kamu..

Dalam pada masa yang sama….aku harap Kamu jujur dengan aku dan tidak mempermainkan kepercayaan dan kesetiaan yang aku berikan kepada Kamu.. Kerna jika kecurangan itu berlaku…aku pasti akan kecewa dan pergi meninggalkan Kamu..

Tapi aku yakin…Kamu tidak akan lakukan itu kepada aku…kerana Kamu tahu macam mana aku….dan Kamu tahu kisah cinta aku dahulu bersama kaum Kamu…yang kecundang..

Aku harap Kamu juga setia kepada aku sepertimana aku.. Sayang dan cintakan aku sepertimana aku sayang dan cintakan Kamu.. Hanya Kamu separuh daripada hati aku.. (^_^)

yang mencintai Kamu…L3en a.k.a eFa

 

p/s : Cinta itu satu pertaruhan yang kita tidak tahu samada kita akan menang atau sebaliknya. Tetapi hanya perlu yakin dan percaya kepada-Nya…

0 comments: