Pages

Sunday, May 15, 2011

Impian Pertama…

 

Impian pertama telah menjadi kenyataan pada 12 Februari 2011 yang lalu…maybe agak terlambat aku kabarkan kepada kawan2 aku di dalam nie.. Sebab tetibe jer aku baru dapat idea untuk list kan apa yang aku impikan di dalam blog kesayangan aku nie..

Nak tahu tak…apa yang telah aku dapat sebagai impian pertama aku… Setelah aku mula bekerja…aku mengimpikan ini..

Ttaaarrrraaaaaa….

DSC00552

Haa….ni lah aku punya impian.. Aku impikan untuk membeli Kamera Digital sebagai harta pertama setelah mula bekerja… Wwooowwww!! Impian telah menjadi kenyataan..

DSC00551

DSC00550

DSC00547

Ni la dia.. Sony DSC-T99 yang menjadi impian aku…akhirnya menjadi milik aku.. Yang paling menarik sekali masa aku nak beli kamera nie…aku dapat harga promosi..

Dari harga

RM 899.00

kepada

RM 699.00..

Wwwwoooooowwww!!! Saper yang tak nak kan…berganda harga kamera tue turun.. Aku pun dengan lafaz Bismillah.. Terus membeli nyer tanpa berfikir panjang lagi..tapi sebenarnya fikir panjang jugak… =P

Setelah membeli nyer….aku menjalankan siasatan dengan pergi meninjau ke tempat2 lain sama ada doang juga ada offer macam nie or tak de..

Aku ke KLCC….harga nyer tetap sama RM 899.00.. Seterusnya aku ke TIME SQUARE….harga nyer tetap RM 899.00.. Aku ada juga tanya….takde offer ke…doang cakap takde.. Memang tue la harga nyer..

Alhamdulillah…akhirnya aku berpuas hati dan aku menang besar tau.. Aku dapat membeli dengan nilai

RM 699.00..

Terbaik di sini…

DSC00548

L3en a.k.a eFA.. Harta pertama aku!!!

KAmera Digital SoNY DSC-T99

 

Sekian…

 

1 comments:

aboyandnick said...

http://dapurbujang-aboyandnick.blogspot.com/2011/05/middle-stage-for-fruit-and-vegetable.html
selamat pagi dan hari guru pada hari ini.
ok...seperti yang dijanjikan, hari ni kami bawakan anda dgan ukiran kedua peringkat pertengahan...
harap anda dapat enjoy dan cuba lakukan...
Jgan lupa untuk follow blog kami...
selamat mencuba