Pages

Sunday, February 27, 2011

@ Laman Santai Istana Budaya..

 

Malam nie (26/2/2011) aku dan kawan-kawan aku melepak menenangkan hati dan menghilangkan stress keje kat Laman Santai @ Istana Budaya.. Lepak-lepak sambil tengok artis istana budaya menyanyi dan menari..

Besh sangat malam nie….dapat rilek-rilek dan gelak-gelak.. Bukan selalu dapat macam nie…tambah pula dalam dua minggu ini aku terlalu banyak keje dan macam-macam yang aku fikirkan tentang masalah yang aku hadapi.. Jadi malam nie aku bole gelak puas-puas..

Tambahan juga Putra Hati dah kembali…lagi la bertambah hepi dan senang dalam hati…berbunga-bunga rasa di hati…hahahaha….jiwang pula aku nie…=P

…tadi malam juga….ada Nubhan…Saida….n Roy.. Teringin nak amek gambar dengan Nubhan….but macam malu la pula….hahahaha….rugi jer rasa. Bukan senang nak jumpa kan….tak salah kalau sesekali berasa macam tak malu kan….huhuhu!!

Apa-apapun aku hepi sangat-sangat dan enjoy malam nie…thank pada Mr.M coz bawa kami lepak-lepak kat sana… Nanti kita pergi lagi erk…huhuhu!!

Malam yang tenang….release tension… (^_^)

cetusan ikhlas – L3en @ eFa

0 comments: