Pages

Tuesday, February 22, 2011

Segar Nyer Pagi Nie..

 

Alhamdulillah…aku rasa segar sangat pagi nie…macam takde apa yang berlaku selama ini. Jiwa aku rasa tenang…kembali memulakan kerja seperti biasa…

…kenapa jadi macam nie erk??!! Hmm…maybe dapat sumber ilham semalam kot….but apa sumber ilham nyer??!! Kehkehkeh…aku pun tak tahu…apa yang aku tahu…hanya lah K.E.R.J.A.

PAgi nie aku kena buat kerja yang sama….sama seperti minggu lepas mengadap “p&C” orang lain…orang yang berjawatan tinggi…aku kena setelkan bagi pihak a.k.a b/p orang lain jugak…tanggungjawab dan kepercayaan!!

Atas sebab itu…aku diberikan tugas ini…terlalu sulit n privasi!! Tanggungjawab aku berat dan aku harus menjaga kepercayaan yang diberikan..

So…apa lagi cIk eFa…mulakan kerja.. Chayok3!! Smile always n enjoy ur work.. (^_^).

…mulakan dengan Bismillah Hirohmanirohim..

cetusan ikhlas – L3en @ eFa

0 comments: