Pages

Monday, February 21, 2011

Opis Ku…Syurga Ku…=P

 

Hahahaha….macam tu ke??? Betul ke statement aku nie… Macam pelik jer…huhuhuhu!!! Tapi sepanjang masa aku banyak dihabiskan di opis sahaja… tu la tempat aku yang aku rasa dapat melupakan aku pada masalah peribadi aku..

Apabila aku dah mengadap buat kerja…memang aku akan lupa segala masalah yang remeh-temeh tue…apa yang akan aku fikirkan hanya K.E.R.J.A!!

Dalam kepala hotak aku…hanya untuk menyiapkan apa yang telah diamanahkan oleh aku…

…dari jam 8.00 a.m hinggalah 5.15 p.m ditambah tolak kan dengan masa aku kena stay kat opis…pergi la sampai pukul 9.00 p.m or 10.00 p.m…tengok kepada keadaan. Paling baik sekali…awal la sikit baliknya dalam 8.30 p.m.

aku memang giler kerja??!! Hahahaha…macam poyo jer ayat tue…aku bukan giler kerja but aku kena siapkan kerja…coz keje aku…ontime get ready to do a work!!

…amek ko…tu lah aku…L3en a.k.a eFa..

cetusan ikhlas – L3en @ eFa

0 comments: