Pages

Sunday, February 27, 2011

10.56 pagi..

 

Mesti ramai yang tertanya-tanya kenapa dengan masa tue kan…???!! Hehehe….tu la masa yang buat aku gembira sangat-sangat dan tak tahu nak cakap macam mana… Kerna aku terlalu gembira…terlalu suka dan terlalu…rasa macam nak nanges jer.. =P

Tu lah antara perasaan yang dialami oleh aku pada 10.56 pagi bersamaan 26 Februari 2011 (Sabtu). Mesti ramai nak tahu kenapa kan…???!!

Sebenarnya…..sebenarnya kan….hik3.. Malu pula nak citer.. hahahaha!!! Mesti ada yang kena tepok kang…=P Dok nak citer but….dok sebenar dari tadi tak habis..habis kan..

Yela…ni aku citer ni.. Kita punya Putra Hati dah kembali.. Yaaahhhooo!!! Hepi nyer la.. Rupa-rupanya…dia gi tolong dalam misi membawa pulang pelajar Malaysia dari Mesir tempoh hari dan dia tak sempat nak bagitahu kat aku.. Tambah pula….phone dia tertinggal kat kawan dia dan dia ada pesan kat kawan dia…supaya inform kat aku if aku mesej or call phone dia…but kawan dia tak inform kan..

Hmm….malu pun ada coz aku dah mesej macam-macam kat dia dah….sampai dah cakap selamat tinggal dah.. Malu nya la…dengan diri sendiri.. But yang paling menarik kita dah luahkan pada dia tentang perasaan kita pada dia dan hasrat kita terhadap dia…hope dia akan faham dan berfikir tentang apa yang aku luahkan itu..

Semoga ada perkhabaran yang menarik daripada dia dan aku pula nekad untuk berbincang dengan dia tentang hubungan kami..

Ya Allah…kau permudahkanlah hubungan kami ini dan pertemukan la kami dalam mencari jawapan kepada perhubungan ini….pertemukan jodoh antara aku dan dia dan semoga dia menjadi sebahagian daripada hidup aku…amin..

cetusan ikhlas – L3en @ eFa

0 comments: