Pages

Thursday, March 3, 2011

TerJah = PeLuaNg

 

Terjah = Peluang???!!!

Apa makna semua nie…hahaha!! Nanti aku jelaskan yer..

…sebenarnya…

Apa yang peluang tue???

Macam ini cerita nyer….AHad yang bertarikh 27 Februari 2011 tempoh hari…aku n Housemate ku berserta Orang Hebat opis ku….telah memberanikan diri untuk meredah Highway Utara Selatan atau lebih dikenali sebagai PLUS…

Hahaha….aku redah mahu ke mana yaaa….

Kami telah sepakat untuk makan tengahari di rumah salah seorang housemate aku yang berada di Ipoh iaitu Jalan Pagoh..

…punya giler kitorang nie…bole pulak kami nak makan tengahari kat sana…

Pada mulanya nak wat kejutan kat Housemate…konon-konon la…sekali alamat pulak tak tahu…habis macam mana nak redah nyer…jawab nyer memang tak sampai lerr..

Jadi…nak tak nak…kena lah jugak tepon kat Housemate aku tue…untuk dapatkan alamat umah dia…=P

Nak dijadikan cerita…kitorang sampai lah kat rumah Housemate aku tue…Siap makan sampai kenyang tue…pada hal kan sebelum sampai tue dah memang kenyang pun….kitorang dah singgah kat Hentian Tapah.. Makan KFC lagi…nyum…nyum..

….nanti i sambung u…

….tuuunnngggggguuuuuuuu….

cetusan ikhlas : L3en @ eFa

0 comments: