Pages

Monday, February 21, 2011

Pagi Nie…

 

Hmm…pagi nie macam-macam yang difikirkan. Pada mulanya malas dah nak fikirkan tentang Dia but hati nie terlalu kuat pada Dia…n membuatkan aku selalu memikirkan tentang Dia..

Aku mohon pada-Nya supaya pertemukan aku jawapan kepada kekeliruan dan permasalahan kami ini…harap aku ketemu jawapannya dan dapat menyelesaikan masalah yang sedang dihadapi ini..

Dia….kenapa terus membisu yer??? Adakah ini salah satu ujianmu pada aku?? Aku tidak sanggup diuji seperti ini….aku terlalu sayang pada kamu... Tolong jangan buat aku macam ini…tolong hubungi aku..

Permintaanku hanya satu….mohon-Nya permudahkan perhubungan ini. Jika benar Dia jodohku…Kau dekatlah Dia padaku… Jika Dia bukan jodohku….KAu jauhkanlah Dia padaku dan hilangkan Dia dari Ingatanku…

cetusan ikhlas – L3en @ eFa

0 comments: