Pages

Sunday, February 20, 2011

Muncul Kembali…

 

…aku muncul kembali…setelah lama aku menyepi n mencari yang sesuai untuk aku jadikan tempat meluahkan…idop nie rasa tak lengkap tanpa kawan-kawan…but kadang-kadang kita kenal tinggal seorang-orang coz kawan-kawan jugak ada komitmen masing-masing…

Jadi….

…aku kembali semula mencipta Blog untuk aku jadikan tempat meluahkan segala-galanya dan berkongsi cerita dengan kawan-kawan yang gemar menulis blog…

…walaupun aku orang baru di sini…but aku perlukan kawan-kawan untuk aku menuntut ilmu dalam dunia Blog yang amat aku sukai nie…giler memang aku suker Blog!!

Di sini tercetus la sebuah Blog yang dinamakan…. http://dunia-blog-leen.blogspot.com. Satu-satunya tempat yang akan mengisi kekosongan hati aku nie…

cetusan ikhlas : L3eN @ 3Fa

0 comments: