Pages

Sunday, March 27, 2011

Design baru untuk Dunia_Blog_Leen

Hahaha…akhirnya aku create design baru untuk blog aku nie.. semata-mata nak nampak dia cantek dan masyok dengan jiwa aku nie.. Gabungan latar belakang hitam dan tulisan merah…perrgghhh…memang menarik sangat laa…

Huhuhu…aku puji diri sendiri… Saper lagi nak puji kan kalu bukan diri kite sendiri..

…kawan-kawan ada komen tak???!!! Kalu ada…sila2 la bagi komen erk..

><

><

><

><

><

Tak sabar nak tengok saper yang nak komen design baru aku nie… But ada ker yang nak komen??!! Hmmm….ntah la…hope ada la..

cetusan ikhlas : L3en @ eFa

4 comments:

Abang Long said...

Salam...blog kamu, kamu yg punya. Buat ape saje yg kamu suka...Bagi Abg Long, a bit sakit mata memandang coz nampak terlalu striking but very nice!!

Unknown said...

shoutbox pun tukar la ..
merah hitam..
cuma tulisan hijau ni buat akak
sakit mata sikit..
buang lagu dan jam..
lagipun kat laptop sendiri pun ada lagu dan jam jugak kan??
eh!!ni blog kamu kan??
eheheh..akak buat macam blog sendiri pulak..
hahahah..
follow kamu..:)

L3en @ eFa said...

kak diana...
thnks atas komen yg diberikan..
hmm...macam mana nk tukar shoutbox tue??? tak tahu la..
hik3...ijau nie memang kadang2 rasa macam sakit mata jugak.. =P

L3en @ eFa said...

abg long...
hik3...maaf la if rasa sakit mata...but i suka design nie...dah lama nak wat macam nie...ni baru jadi n punya masa untuk wat macam nie..
aper2 pun thanks sebab komen... =)