Pages

Tuesday, March 8, 2011

Continue….TerJah = PeLuaNg

 

Nak tahu apa yang terjadi lepas kitorang melepak kat rumah Housemate aku tue…hahaha..

On The way nak pulang semula ke Kuala Lumpur tue….aku mesej la dengan Lelaki Pujaan HatiKu…inform kat dia yang aku nak balik dah…

then dia tetibe pulak ajak lepak dahulu….kata nyer awal lagi nak balik pun….dia cakap lepak la dulu..

…aku pun apa lagi…PELUANG dah sampai kat Perak kan…apa lagi…tak kan tak nak rebut peluang nie…dapat jumpa Pujaan Hati setelah sekian lama menghilang tanpa khabar berita kan tempoh hari..

Jadi aku pun menghargai lah peluang yang diberikan…kitorang pun tunggu lah dia kat Padang Ipoh tue…sampai tengok budak-budak tengah training Bola Sepak kat situ…

tunggu punya tunggu…akhirnya Pujaan HatiKu pun muncul lah bersama kereta lumba nyer…adddoooiiii..

Terus aku terpikat lagi kat kereta dia tue…dengan sound system yang amat mengasyikkan jiwa raga aku….addeehhhh!! Macam mana nie..

Dia pun ajak lah kitorang lepak kat Padang Polo sambil menikmati Laksa n Cendol…nyum…nyum…

Jadi dapat la aku luangkan masa bersama Pujaan HatiKu tue..

Thanks my Hebat n My KakaK HouseMate…

cetusan ikhlas : L3en @ eFa

0 comments: