Pages

Tuesday, March 15, 2011

10 minit = Masa Depan..

 

66 

Ibarat sekembang nyer sang bunga matahari yang kelihatan penuh cahaya….tersenyum sambil melambai-lambai..

…perrggghhhh!! Macam sasterawan la pulak…berbunga-bunga ayat aku…tapi sekarang nie yang aku nak bagitahu nie…sal 10 minit yang menentukan MASA DEPAN!!

Dalam masa yang diberikan hanya 10 minit….anda perlu pantas dan cepat dalam merungkaikan segala misteri persoalan yang kita sendiri tidak tahu…bagaimanakah bentuk nyer… Yang ada….sediakanlah dengan peluru dan pertahanan yang kuat dan mantap…terbaaaaaaiiikkkkk lahhhh!!!

Anda hanya diberikan 10 minit untuk satu masa depan yang berkekalan untuk anda….jika itu rezeki anda.. Dah macam cerita “Anda ada 60 saat”…hahahahaha!!

Tapi alhamdulillah dan aku bersyukur sangat kerana aku dapat mengeluarkan apa yang ada selama ini aku pendamkan untuk diluahkan kepada Panel yang sepatutnya kerana sekurang-kurangnya mereka tahu bahawa aku mengetahui tentang itu… =)

Syukur…alhamdulillah…sekarang hanya perlu tawakal dan teruskan berdoa untuk mendapat apa yang diimpikan..

Ya Allah…semoga segalanya dipermudahkan dan Kau permudahkan untuk aku mengecapinya.. Ya Allah…aku juga berserah dan redha dengan segala ketentuan yang telah Kau tetapkan dalam perjalanan hidupku.. Amin..

cetusan ikhlas : L3en @ eFa

0 comments: