Pages

Sunday, March 13, 2011

Debaran Interview..

no-stress

Itu lah yang perlu aku lakukan… Jangan Tertekan!! Kena rilek la…kena tenang jer…walaupun dalam hati….macam nak terkeluar dah jantung ngan hati nie…huhuhuhu!!

Apa-apa pun…muka kena rilek dan kekalkan dengan senyuman…Janet kan!!! Hahahaha….trademark citer “Kejora dan Bintang”.. Janet kan!!! =P

…banyak lagi nak kena study nie…nak kena fahamkan… Sebab banyak benda yang akan ditanya semasa interview tue…soalan-soalan yang kita sendiri tidak tahu apakah bentuk dan persoalannya…adddeeeeehhhhh!!!

Ya Allah…aku mohon pada-Mu…semoga aku diberikan ketenangan dan dipermudahkan untuk menjawab segala persoalan yang diajukan kepada Ku…agar jiwa ini tenang dan ingatan ini dapat mengingat segala apa yang telah dibaca oleh Aku…semoga aku dapat peluang untuk menjawat jawatan tersebut dan memikul dengan baik tanggungjawab yang diamanahkan…Amin..

…chayok….chayok….eFa….hope Kau buat yang terbaik k… Tenangkan hati dan ingat semua yang telah kau ulangkaji tue…

…eeeee…..takut nyer…. huhuhuhuu!!

cetusan ikhlas : L3en @ eFa

0 comments: