Pages

Saturday, March 12, 2011

Berkat Kesabaran Menanti..

Abadi selamanya!

Alhamdulillah…itu lah perkara pertama yang aku ucapkan selepas mendengar pengakuan dari mulut Si Dia yang selama ini aku nantikan… Syukur Alhamdulillah.

Selama ini aku menanti dengan penuh kesabaran walaupun adakalanya aku hampir tertewas dengan perasaan aku sendiri dan pengaruh luar tetapi berkat kekuatan hati aku terhadap Dia…aku tetap menunggu..

Akhirnya…tepat jam 12.30 malam yang bertarikh 12 Mac 2011 (Sabtu) dekat depan Kedai di Taman Bunga Raya…akhirnya Dia membuat pengakuan bahawa aku adalah BUAH HATI nya.. DIa sayang aku dan cInta kan aku..

Alhamdulillah….aku ucapkan syukur dan terima kasih kepada DIa kerana akhirnya Dia membuat pengakuan itu terhadap aku….akhirnya aku tahu sIapa aku di hati nya.. Thank Sayang ku…

….tapi pesan nya untuk aku adalah…

Jangan sayangkan seseorang itu 100 %…sebaliknya sayangilah 50-50 iaitu 50 % hati Dia dan 50 % hati Aku.. Hal ini kerana jika ada yang terluka….kita masih mampu mengubatinya kerana kita masih ada 50 %..

Aku memahami hasrat nya dan kenapa itu yang Dia pesankan kepada aku… Pengalaman Lama Menjadi Pengajaran Dalam Hidup Nya.. Aku mengerti dan akan terus mengerti..

Ya Allah… Aku mohon kepada Mu… Jika Dia adalah jodohku, Kau dekatkan Dia dengan aku dan tetapkan lah Dia di hati ku. Tetapi andai Dia bukan jodohku, Kau jauhkan lah Dia dari Hati ku…dan Ingatan aku… Amin.

cetusan ikhlas : L3en @ eFa

0 comments: