Pages

Wednesday, May 4, 2011

Tanggungjawab VS Kemampuan

 

Waiting_1

Assalamualaikum w.b.t Sahabat2 Blog…

Tajuk malam nie agak serius sedikit coz aku sendiri pun rasa aku kena amek serius mengenai tajuk nie.. Coz benda nie telah menghantui diri aku dan mula wat aku tertanya2 sendiri..

Hmm…sekarang nie makin banyak pulak bidang tugas yang diberikan kepada aku…makin banyak tanggungjawab yang perlu dipikul nie.. Dah rasa macam tak termampu dan terkejar pulak nak jalankan semua amanah yang diberikan..

Setiap tugas yang diberikan tue…sumer nyer nak kena siapkan cepat2.. Macam ner nie?? Macam rasa tak mampu pulak.. Tapi doang nie dok bagi kat aku jer kerja2 nyer.. Walaupun nampak macam simple….tapi agak mencabar juga nak wat dan perlukan masa untuk mengadap nyer.. Hmm…

…apa yang harus aku lakukan nie??? Aku dah tak tahu nak bagitahu macam mana yg aku sendiri pun dah banyak bidang kerja kena wat… Sampai aku sendiri pun dah tak terkejar nak wat nyer…

Ya Allah…kuatkanlah semangat aku dan yakinkan dalam diri aku yang aku mampu melaksanakan apa yang diberika dengan baik dan amanah. Kau tabahkanlah hati aku dan tenangkanlah jiwa aku dalam melaksanakan segala yang diamanahkan kepada aku.. Amin.

Cayok….cayok….L3en a.k.a eFA.. (^_^)

 

p/s : Kau mampu lakukannya L3en a.k.a eFa…yakin pada diri kau..

0 comments: