Pages

Saturday, May 7, 2011

OPS Ngemas Umah…

 

xDSC_0025

Adik kemas elok2 cket…banyak main erk.. Hahaha!! Cian budak tue…ntah anak saper ntah…aku pinjam gambar dia…aku main google jer tadi… =P

 

kemas rumah

Ala ala….dah macam dalam gambar nie dah aku mengemas umah tadi.. Addeeehhhh!!! Penat nyer la…dah lama tak ngemas umah selepas balik daripada bercuti masa Hari Pekerja ari tue.. So masa membalas dendam kepada umah..

Haa….bermula dengan kipas yang penuh dengan habuk…dah berapa lama tak cuci tue…hish3.. Anak dara…

Then seterusnya bermula dengan bilik aku la dulu… Kemudian ke kawasan ruang tamu umah yang agak luas jugak la…sambil membebel kepada rumate2 aku yang tengah berlengkor kat tengah umah tue.. Hish3…apa nak jadi la anak dara sekarang nie… =P

Lepas tue…terus la ngemas umah sampai ke dapur…sampai ke dalam peti dan bilik mandi…

Akhirnya….

penat-1

Hahaha….dah ala ala jadi macam dalam gambar tue dah aku… Tak dela… Masih maintain lagi…dok sambung ngadap blog kesayangan aku nie la.. Update entry yang terbaru untuk tatapan kengkawan blog aku nie…

Selamat membaca kawan2….aku nak gi mandi untuk kali kedua…selepas penat ngemas umah..

Aktiviti lepas nie….hmm.. Maybe tengok wayang… Citer Fast 5 plak….tak sabar dah aku nak tengok..

Ok la…chhaaaawwwww!!!

0 comments: