Pages

Saturday, May 7, 2011

Jogging @ Taman Ampang Hilir

 

bp_fall06_backyard_jogging_l

Pergghhh!! Pagi nie aku bangun awal daripada kebiasaan…kebiasaan ari cuti dan ari bekerja aku.. NAk tahu aku bangun pukul bpe?? aku bangun pukul 5.45 pagi.. Semua nie gara2 malam tadi aku tido awal giler….pkul 9.00 malam aku dah tido.. Pastu haa…amek kau…pukul 5.45 pagi kau dah bangun kan.. L3en a.k.a eFA..

Dan….akibat daripada bangun yang terlalu awal nie la aku ajak kawan umah aku gi jogging kat Taman Tasek Ampang Hilir…dekat jer ngan umah aku.. Kebetulan plak kawan aku seorang lagi bagi guna kereta dia…apa lagi projek jalan la..

But sebelum gi jogging sempat lagi buka blog dan tengok apa yang dah jadi pada kawan2 blog yang lain….dan yang paling penting sempat lagi aku post satu entry nie untuk tatapan kawan2 kesayangan aku,..

Ok la kawan2….aku dah siap nie…nak kuar gi jogging dah nie…tata…titi…tutu,….sumer…

adiiooosss…

jogging021

2 comments:

Unknown said...

sy da alik joging pn . . heheee

L3en @ eFa said...

Cik Yuki..
Hik3...sy pn dh balik dh..
seronok dpt jogging ari nie.. =)