Pages

Tuesday, May 3, 2011

Malas Nyer Laaa….

 

muka marah

Hahaha….dah gaya muka budak nie dah aku.. Punya la malas rasa nak balik kL…nak mula keje balik lepas 4 ari bercuti.. Malaas nyer laa..

Rasa nak cuti lama2 jer… Malas nak balik kat dunia kotaraya yang sibuk dan bising tue.. Malas nak wat keje… Malas nak ngadap orang yg macam2 rupa…

Sumer nyer aku malas la…

Tapi makn cakap….jika malas nak keje macam mana nak beli apa yang diidamkan.. MAcam mana nak dapat pangkat yang tinggi2… Hmm…ada betul juga cakap mak tue… dan sememangnya apa yang mak  cakap tak pernah tak betul pun.. Semua nyer betul kan…

Jadi…aku kena la ikut cakap mak.. Anak mak kan.. Kalau tak dengar kang jadi anak darhaka pulak.. Susah jugak tue…huhuhuhu!!

So…petang kang pukul 6.00 aku naik la bas metro tue balik ke Kuala Lumpur bersama rakan sekampung merangkap rakan serumah aku kat sana.. Pulang bersama dengan dia..

Pulang ke kotaraya yang tidak pernah tidooooo!!

kemalasan melanda : L3en a.k.a eFA

2 comments:

ejulz said...

jgn malas ek. heHe

L3en @ eFa said...

hik3...x malas la..
dah kat kL pun.. =)